@misc{_Akademia, howpublished={online}, publisher={Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej}, language={pol, eng}, type={czasopismo online}, title={Akademia Zarządzania. Vol. 8, iss. 2}, keywords={aktywność fizyczna, analiza porównawcza, branding miejski, decyzje zakupowe, depresja, Eurostat, finanse osobiste, generacje, hipoteka, influencer marketing, innowacje, inteligentne technologie, jakość życia, kapitał ludzki, kompetencje, komunikacja międzyludzka, koszty utrzymania, kredyt hipoteczny, kultura, marka miasta, marketing internetowy, media społecznościowe, metoda Hellwiga, miary odległości, miasta, mieszkania studentów, neuroróżnorodność, nikotyna, nowoczesne technologie, odporność, online marketing, pandemia COVID-19, planowanie, pokolenie X, Y, Z, pokolenie Z, potrzeby mieszkańców, preferencje studentów, ranking obiektów, Real Time Marketing, reklama internetowa, relacje, rentowność, ryzyko, samoocena, schematy nieadaptacyjne, social media, społeczeństwo cyfrowe, sprawozdanie finansowe, studenci, stres, świadomość, teatr, test niezależności chi-kwadrat Pearsona, transport publiczny, urazy, uzależnienie, VIKOR, wizerunek, zarządzanie stresem, zarządzanie talentami, zdrowie}, }